Automatyczne przydzielanie zgłoszeń (panel administratora)

Co to za funkcja?

Funkcja ta umożliwia automatyczne przydzielanie zgłoszeń do agentów. Agenci nie muszą wtedy wchodzić na listę zgłoszeń i ręcznie wybierać sprawy, którą chcą się zająć. System przydziela wszystkie zgłoszenia, niezależnie od tematu w nim poruszanego.

Automatyczne przydzielanie zgłoszeń dostępne jest po wykupieniu usługi. W tym celu skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym. 😊

Do czego może się przydać?

Funkcja ta przyda się, jeśli zależy Ci na zautomatyzowaniu pracy agentów, którzy obsługują zgłoszenia klientów.

Funkcja ta jest doskonałym rozwiązaniem, jeśli potrzebujesz narzędzia, które zadba o przydzielenie do agentów każdej zgłoszonej sprawy.

Jakie korzyści płyną z jej wykorzystania?

Automatyczne przydzielanie zgłoszeń usprawni proces ich realizacji, podniesie efektywność pracy agentów i poziom obsługi, co wpłynie na zadowolenie klientów z jakości świadczonych usług.

Konfiguracja w Welyo

Po zalogowaniu do panelu administratora przechodzimy do edycji kampanii kampanie -> kampanie -> dodaj/edytuj -> zgłoszenia.

W zakładce zgłoszenia na dole okna dostępny jest obszar tryb pracy, w którym możemy zdefiniować, w jaki sposób zgłoszenia mają być przydzielane do agentów.

Jeżeli zgłoszenia mają być przydzielane automatycznie, w polu tryb pracy ze zgłoszeniami konieczne jest wybranie opcji automatyczny.

Następnie należy uzupełnić poniższe parametry.

Maksymalna liczba zgłoszeń dla agenta – definiujemy tu, ile zgłoszeń może być przydzielonych do danego agenta.

Przydzielaj zgłoszenia według – określamy tu, w jakiej kolejności mają być przydzielane zgłoszenia: od najstarszych, od najnowszych lub według SLA, czyli według czasu, który pozostał na realizację zgłoszenia.

Czas, po którym niezamknięte zgłoszenie wróci do agenta [m] – funkcja ta dotyczy kampanii zgłoszeniowej, tzw. DESK progressive, w którym zgłoszenia obsługiwane są w trybie automatycznym. Zgłoszenie podawane jest agentowi automatycznie po kliknięciu wyświetl zgłoszenia, bez konieczności wejścia w listę zgłoszeń. Każde kolejne zgłoszenie wyświetlane jest po kliknięciu następne. Jeśli na liście będzie mało zgłoszeń, do agenta mogą być przekazywane te same zgłoszenia (do czasu pojawienia się nowych). Po zaznaczeniu tej funkcji i określeniu czasu, zgłoszenie, które już raz było przekazane do agenta, ale nie zostało przez niego zamknięte, zostanie do niego ponownie przekazane dopiero po określonym czasie.

Po wprowadzeniu zmian klikamy przycisk zapisz, by zachować ustawienia.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później