Obsługa zgłoszeń z formularza www
Co to za funkcja?
Zgłoszenia w formularzu www umożliwiają klientom kontakt z wybraną firmą. Dane zebrane w formularzu trafiają do bazy kampanii zgłoszeniowej, w ramach której agenci obsługują sprawy klientów. Każde zgłoszenie tworzy nowy rekord w kampanii. System rozpoznaje, czy dane kontaktowe z formularza istnieją już w bazie. Jeśli tak, system dodaje do istniejącego rekordu nowe zgłoszenie. Agent może kontaktować się z klientem dowolnym kanałem komunikacji (z wyjątkiem czatu).
Do czego może się przydać?
Funkcja ta przyda się, jeśli chcesz udostępnić klientom możliwość kontaktu poprzez stronę internetową firmy.
Jakie korzyści płyną z jej wykorzystania?
Obsługa zgłoszeń w panelu Welyo umożliwia realizację spraw wysyłanych poprzez stronę internetową, podnosząc efektywność pracy agentów i wpływając na zadowolenie klientów z jakości świadczonych usług.
Konfiguracja w Welyo
Po zalogowaniu do panelu agenta i zgłoszeniu gotowości w kampanii przechodzimy do listy zgłoszeń.
Otworzy się okno z listą wszystkich zgłoszeń. W kolumnie źródło widoczna jest informacja, skąd pochodzi zgłoszenie. W przypadku zgłoszeń z formularza kolumna ta zawierać będzie wartość WWW.
Po dwukrotnym kliknięciu wybranego zgłoszenia otworzy się karta, w której agent będzie mógł obsłużyć sprawę klienta. Po otwarciu zgłoszenia agent będzie mieć dostęp do informacji, które klient pozostawił w formularzu www.
Obsługa zgłoszenia przebiega tak samo, jak w przypadku zgłoszeń z innych źródeł.
Administrator ma możliwość wprowadzenia ustawień, dzięki którym zgłoszenia z formularza www będą traktowane z wyższym priorytetem.
Przypomnienie
Jeżeli administrator zdefiniuje czas, po jakim wiadomości mają być przekazywane do agenta, na zgłoszeniu ustawione będzie przypomnienie zgodne z wprowadzoną wartością. Na liście zgłoszeń w kolumnie ponowny kontakt widoczna będzie data i godzina przypomnienia.
W karcie zgłoszenia dodana zostanie informacja o przypomnieniu.
Prośba o kontakt
Jeśli administrator zdefiniuje prośbę o kontakt zostanie ustawione przypomnienie zgodne z wprowadzonymi przez klienta danymi. Analogicznie jak w przypadku przypomnienia, na zgłoszeniu zostanie dodana informacja z datą i godziną ponownego kontaktu.
Jeżeli administrator zdefiniuje w formularzu obie powyższe opcje, przypomnienie zostanie ustawione zgodnie z polem prośba o kontakt. Jeżeli pole to nie zostanie uzupełnione przez odwiedzającego stronę, system ustawi datę ponownego kontaktu na czas zgodny z wartością z pola przypomnienie.
Przeterminowane przypomnienie wyświetlane będzie w kalendarzu racalli.
W kalendarzu recalli możliwe jest otwarcie zgłoszenia (dwukrotne kliknięcie wybranego zgłoszenia).
Przypomnienie można usunąć lub ustawić nowe.