Obsługa zgłoszeń z formularza www

Co to za funkcja?

Zgłoszenia w formularzu www umożliwiają klientom kontakt z wybraną firmą. Dane zebrane w formularzu trafiają do bazy kampanii zgłoszeniowej, w ramach której agenci obsługują sprawy klientów. Każde zgłoszenie tworzy nowy rekord w kampanii. System rozpoznaje, czy dane kontaktowe z formularza istnieją już w bazie. Jeśli tak, system dodaje do istniejącego rekordu nowe zgłoszenie. Agent może kontaktować się z klientem dowolnym kanałem komunikacji (z wyjątkiem czatu).

Do czego może się przydać?

Funkcja ta przyda się, jeśli chcesz udostępnić klientom możliwość kontaktu poprzez stronę internetową firmy.

Jakie korzyści płyną z jej wykorzystania?

Obsługa zgłoszeń w panelu Welyo umożliwia realizację spraw wysyłanych poprzez stronę internetową, podnosząc efektywność pracy agentów i wpływając na zadowolenie klientów z jakości świadczonych usług.

Konfiguracja w Welyo

Po zalogowaniu do panelu agenta i zgłoszeniu gotowości w kampanii przechodzimy do listy zgłoszeń.

Otworzy się okno z listą wszystkich zgłoszeń. W kolumnie źródło widoczna jest informacja, skąd pochodzi zgłoszenie. W przypadku zgłoszeń z formularza kolumna ta zawierać będzie wartość WWW.

Po dwukrotnym kliknięciu wybranego zgłoszenia otworzy się karta, w której agent będzie mógł obsłużyć sprawę klienta. Po otwarciu zgłoszenia agent będzie mieć dostęp do informacji, które klient pozostawił w formularzu www.

Obsługa zgłoszenia przebiega tak samo, jak w przypadku zgłoszeń z innych źródeł.

Administrator ma możliwość wprowadzenia ustawień, dzięki którym zgłoszenia z formularza www będą traktowane z wyższym priorytetem.


Przypomnienie

Jeżeli administrator zdefiniuje czas, po jakim wiadomości mają być przekazywane do agenta, na zgłoszeniu ustawione będzie przypomnienie zgodne z wprowadzoną wartością. Na liście zgłoszeń w kolumnie ponowny kontakt widoczna będzie data i godzina przypomnienia.

W karcie zgłoszenia dodana zostanie informacja o przypomnieniu.


Prośba o kontakt

Jeśli administrator zdefiniuje prośbę o kontakt zostanie ustawione przypomnienie zgodne z wprowadzonymi przez klienta danymi. Analogicznie jak w przypadku przypomnienia, na zgłoszeniu zostanie dodana informacja z datą i godziną ponownego kontaktu.

Jeżeli administrator zdefiniuje w formularzu obie powyższe opcje, przypomnienie zostanie ustawione zgodnie z polem prośba o kontakt. Jeżeli pole to nie zostanie uzupełnione przez odwiedzającego stronę, system ustawi datę ponownego kontaktu na czas zgodny z wartością z pola przypomnienie.

Przeterminowane przypomnienie wyświetlane będzie w kalendarzu racalli.

W kalendarzu recalli możliwe jest otwarcie zgłoszenia (dwukrotne kliknięcie wybranego zgłoszenia).

Przypomnienie można usunąć lub ustawić nowe.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później