Podgląd i dodawanie zgłoszeń (administrator i nadzorca)

Co to za funkcja?

Funkcja ta umożliwia podgląd i tworzenie zgłoszeń z poziomu panelu administratora i nadzorcy.

Do czego może się przydać?

Funkcja ta przyda się, jeśli chcesz jako administrator czy nadzorca mieć możliwość tworzenia nowych zgłoszeń na rekordach i nadzorowania zgłoszeń już istniejących.

Jakie korzyści płyną z jej wykorzystania?

Podgląd i dodawanie zgłoszeń z poziomu panelu administratora czy nadzorcy daje dostęp do informacji o wszystkich zgłoszeniach i umożliwia nadzór nad pracą agentów, co wpływa na ich efektywność i buduje zadowolenie klientów z jakości świadczonych usług.

Dodawanie zgłoszeń

Po zalogowaniu do platformy Welyo przechodzimy do zakładki kampanie -> kampanie -> zaznaczamy kampanię -> podgląd.

Wyświetli się okno z listą wszystkich rekordów. Po wybraniu i zaznaczeniu rekordu przechodzimy do obszaru szczegóły rekordu i rozwijamy zakładkę zgłoszenia. Wyświetli się lista wszystkich zgłoszeń na rekordzie. W kolumnach widoczne będą następujące informacje: ID zgłoszenia, temat, status oraz data ostatnio wprowadzonych zmian na zgłoszeniu.

W tym miejscu za pomocą przycisku dodaj możemy utworzyć nowe zgłoszenie na rekordzie.

Konieczne będzie uzupełnienie parametrów zgłoszenia: tematu, opisu, statusu, typu, priorytetu czy SLA. Administrator czy nadzorca będzie też mógł dodać notatkę prywatną oraz załącznik.

Podgląd zgłoszeń

Po dwukrotnym kliknięciu wybranego zgłoszenia dostępny jest jego podgląd.

Wyświetli się okno ze szczegółami zgłoszenia, m.in. tematem zgłoszenia, statusem, typem, priorytetem i polityką SLA. Widoczny też będzie opis czy historia działań na zgłoszeniu.

Możliwe będzie dodanie notatki.

Po wprowadzeniu danych na zgłoszeniu wystarczy zamknąć okno krzyżykiem z prawej strony.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później