Zakresy widoczności zgłoszeń
Co to za funkcja?
Widoczność zgłoszeń to nowy system nadawania uprawnień dostępu do zgłoszeń. Polega on natworzeniu zakresów, w których administrator może definiować uprawnienia, a następnie przypisywać je agentom. Dostępne są 4 poziomy uprawnień: widoczne na liście, odczyt, edycja i komunikacja. Przygotowane zakresy można wykorzystywać we wszystkich utworzonych kampaniach DESK.
Uprawnienia dotyczące zgłoszeń nie będą dostępne w edycji konta agenta.
Do czego może się przydać?
Zakresy widoczności zgłoszeń przydadzą się podczas określania uprawnień agentów pracujących w kampaniach DESK.
Jakie korzyści płyną z jej wykorzystania?
Zakresy widoczności zgłoszeń usprawniają i uproszczają proces nadawania uprawnień, podnoszą efektywność pracy i zwiększając bezpieczeństwo danych, co przekłada się na zadowolenia klientów .
Konfiguracja w Welyo
Po zalogowaniu do panelu administratora przechodzimy do zakładki kampanie -> zgłoszenia ->zakresy widoczności zgłoszeń.
Otworzy się okno z listą wszystkich zakresów.
Użytkownicy bez odpowiedniej licencji będą mogli wykorzystać jedynie predefiniowane matryce.
Użytkownicy z licencją będą mogli dodawać nowe matryce, edytować już istniejące lub je usuwać. Na górnym pasku menu dostępne są przyciski dodaj, podgląd oraz usuń, które umożliwiają zarządzanie matrycami.
Kliknięcie przycisku dodaj otworzy nowe okno, w którym administrator będzie mógł zdefiniować poszczególne parametry.
1. Nazwa zakresu – wprowadzamy dowolną nazwę definiowanej matrycy.
2. Kolumna zgłoszenie– zawiera rodzaje zgłoszeń, dla których nadawane będą odpowiednie uprawnienia.
3. Kolumna widoczne na liście – zaznaczenie checkboxa w tej kolumnie spowoduje wyświetlanie wybranego zgłoszenia na liście zgłoszeń.
4. Kolumna odczyt– zaznaczenie checkboxa w tej kolumnie umożliwi agentom podgląd karty zgłoszenia.
! Pamiętaj, że uprawnienie odczyt wymaga nadania uprawnienia widoczne na liście.
5. Kolumna edycja – zaznaczenie checkboxa w tej kolumnie pozwoli agentom wprowadzać zmiany na zgłoszeniach.
6. Kolumna komunikacja – zaznaczenie checkboxa w tej kolumnie pozwoli agentom na komunikację z klientami na zgłoszeniach.
! Pamiętaj, że uprawnienia edycja i komunikacja wymagają nadania uprawnienia odczyt.
!! Uprawnienia dodają się do siebie. Przykład: Agent 1 posiada uprawnienia do edycji swojego zgłoszenia, ale nie ma uprawnienia do komunikacji. Posiada też uprawnienie do komunikacji na zgłoszeniu ze swojej grupy, ale nie ma uprawnień do edycji. Jeśli otworzy zgłoszenie, które będzie przypisane zarówno do agenta, jak i do jego grupy, będzie miał uprawnienie do edycji i komunikacji.
Dostępnych jest 7 typów zgłoszeń, dla których definiujemy uprawnienia.
1. Przypisane do agenta
2. Przypisane do grupy
3. Przypisane do kolejki
4. Przypisane do innych agentów
5. Przypisane do innych grup
6. Przypisane do innych kolejek
7. Nieprzypisane do żadnego agenta
Zaznaczenie checkboxa przy wybranym typie nada wybrane uprawnienie, np. agenci będą mogli edytować zgłoszenia przypisane do grupy, ale też będą mogli komunikować się z klientami z karty zgłoszenia.
Nadanie jednocześnie uprawnień edycja i komunikacja da agentowi pełny zakres uprawnień.
Administrator może nie nadać żadnego uprawnienia dla wybranego typu zgłoszeń.
Po wprowadzeniu zmian klikamy przycisk zapisz.
Zakres tylko moje zdefiniowany jest jako domyślny, wartości tej nie można zmienić.
W zakładce agenci i grupy dostępna jest lista wszystkich agentów pracujących w kampanii. W kolumnie zakres widoczności dostępna jest lista, z której wybieramy zakres widoczności zgłoszeń dla danego agenta.
! Nie jest możliwe nieprzypisanie żadnej matrycy. Jeśli żadna matryca nie zostanie przypisana, automatycznie zostanie ustawiony zakres domyślny, tj. tylko moje.
Po wprowadzeniu zmian klikamy przycisk zapisz.